Vyriausia technologė – kilniame socialiniame renginyje

AB „Aksa“ būdama socialiai atsakinga įmone, stengiasi dalyvauti visuomeniniuose projektuose, kurie susiję su įmonėje deklaruojamomis vertybėmis. Šeima – svarbiausias ir daugiausiai investicijų reikalaujantis socialinis projektas. Kad jis butų sėkmingas, reikia rūpinti visais jos nariais.
2016 m. sausio 22 dieną, prisiimdami socialinę atsakomybę už visuomenei aktualią problemą ir morališkai palaikydami smurtą ir prievartą patiriančias moteris, sudalyvavome Dovilės Filmanavičiūtės ir stilistės Agnės Jagelavičiūtės inicijuotame renginyje, kurio metu surinktos lėšos aukojamos Vilniaus Moterų namų Krizių centrui ir atneštos dovanos (higienos reikmenys) paaukotos Motinos ir vaiko namams.
Vilniaus Moterų namų (VMN) sukurtas ir valdomas visų rūšių Krizių centras (KC) veikia nuo 1996 m. Krizių centras teikia anoniminę telefoninę pagalbą. Krizių centro specializacija – pagalbos teikimas moterims, nukentėjusioms nuo savo sutuoktinių ir partnerių smurto. VMN KC dirba svarbų krizių intervencijos bei profilaktikos (prevencijos) darbą, teikia neatidėliotiną bei tęstinę pagalbą smurtą ir prievartą patyrusioms moterims. Svarbią vietą Vilniaus Moterų namų organizacijos veikloje užima lobistinė veikla, siekiant tobulinti įstatyminę Lietuvos bazę smurto prieš moteris įveikimo srityje, formuoti atitinkamą politiką bei diegti pažangią praktiką.

Apie 2016-01-22 renginį „raudonomis lūpomis“: „Normalios bobos eina OUT“ yra kino renginių serija, skirta merginoms su polėkiu, humoro jausmu ar tiesiog toms, kurios pilnomis saujomis semdamos gyvenimą sako „let’s do it“. Šiais metais normalios eina out jau trečią kartą. Šįkart – su tikslu. Nes nori ne tik turiningai praleisti laiką, bet taip pat paversti jį prasmingu. Šio išėjimo metu surinktos lėšos aukojamos Vilniaus Moterų namų Krizių centrui . Konkrečios surinktos dovanos: higienos reikmenys, perduodami Motinos ir vaiko namams, kad moteriai padėtų gyventi patogesnį gyvenimą.

Statistika: Vilniuje į kiną eina 646, Kaune – 442, Klaipėdoje – 119 moterų.

Prie akcijos prisidėjome ir mes.

Judita

 

Sprendimas: uglymarketing